torsdag 5. mars 2009

Babyplaner

De som kjenner oss vet at vi prøver, og har prøvd på barn nr 2. siden Ronja var 2-3 mndr. Nå har vi satt det litt på is en stund til over sommeren. Er mye som skjer i familien for tiden, og det opptar det meste av tiden vår. Derfor er det heller ikke sikkert at det blir så mange innlegg på bloggen min framover, men skal prøve å oppdatere innimellom. I går begynte jeg med budsjett, og det er jo faktisk gøy.. Alt fra faste utgifter til sjokoladen jeg kjøpte i går skal skrives inn på den, så nå blir det REGIME her, hehe...


Nå venter jeg i hovedsak på at scrapperommet mitt skal bli innkommelig, det har vært lagringsrom i noen uker nå og får ikke gjort noe der inne. Kanskje det er det som skal til for tiden, litt scrappeterapi... Har scrappa en LO av Ella, den ble fin... Men den blir jeg ikke å legge ut her av respekt for de pårørende... Så snart jeg er igang med hobbyen min så kommer det mere bilder her, og skal som sakt prøve å huske på å skrive innimellom.... Hasta La Baby Vista


Legger inn et bilde av Ronja og hunden vår Casper :0)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar