mandag 23. november 2009

Mandag..

Gubben kom tidlig fra jobb i dag, han er syk stakkars. Sendte han ned på soverommet med ei bøtte, tørkerull og et glass vann. Så i dag har lilleknærta vært alene å kost oss :) Henta henne litt tidligere fra barnehagen i dag så vi skulle få litt ekstra kosetid.

Nå begynner jeg å få litt julestemning, og gleder meg til pynten skal opp. Har ennå julegardinene jeg lånte av ei veninne i fjor (huff, treg å levere tilbake neeeeeida) så hvis hun ikke måå ha de tilbake så blir de hengt opp i år igjen. Olen skal jeg sende på loftet for å finne fram alle juleeskene, så er det fram med røkelse og julestjerna :) Aner ikke hva jeg ønsker meg i julegave, man har jo liksom alt man trenger. Det måtte i så tilfelle vært en lottogevinst på 20 mill, ja det tror jeg at jeg skal ønske meg, hihi...

I år skal vi feire jul for første gang i eget hus, og starte egne tradisj0ner. Mamma, Iris, Isabelle og svigermor kommer. Vi skal invitere 2 stk til så får vi se om de svarer ja :) Så vi blir enten 7 eller 9 stykker på julaften. Det blir mye å kokelere: pinnekjøtt, ribbe, sossiser, medisterkaker, kålrabistappe, poteter og saltkjøtt... Håper bare jeg rekker å bli ferdig med alt til sølvguttene synger jula inn.

Vi skal også ha førstejuledagslunchen for første gang i år. Det blir gøy, hele slekta kommer og alle har med seg forskjellig mat. Så spiser vi fra kl 14.00 til vi ikke klarer mer, og så litt til.. Velkommen til familen matvrak, hehehe :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar