fredag 1. oktober 2010

Hrmf..

Er ikke så glad i syklister jeg heller(viser til http://vgd.no/samfunn/aktuelt/tema/1601547/tittel/syklister-har-visst-et-oenske-om-aa-doe)... eller mennesker med sine små elektriske "rullestoler" som bare skjener over veien uten å blinke, voksne fotgjengere som bare spaserer over E69 uten å se seg for, TRIPPEL-parkering(medfølgende dunkdunkmusikk og blonde pulverhoder som stikker ut) eller bilister som ikke overholder fartsgrenser, grrrr... Jeg har da heller ikke noen respekt for mennesker som ikke kan bruke blinkelys, ikke skjønner høyreregelen, ikke ser full-stoppskilt, "glemmer" sikkerhetsbeltet på både seg selv og ivertfall barna, ikke betaler parkering og parkerer på fortauet... tror jeg har fått med meg alt nå... Eller nei, der er mye mer og dere skal få vite om det, tro meg ;)


En ting til.. Her betaler kommunen i dyre dommer for å dekorere sentrum med håndlagt brostein, åsså fikser dere synkehull med DETTE???????????????????

3 kommentarer:

  1. Blinkelys på rullatoran? No trur æ nån må snakke med "han nye kruphpa" å få ordna sæ :)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Mente jo sånne små elektriske rullestoldingsa :))))

    SvarSlett