søndag 30. januar 2011

Av og til trenger man bare en pause...

Nå er det jammen meg lenge siden jeg har blogget, har ikke hatt verken tid eller lyst til å sette meg ned å skrive. Nå skal jeg prøve å bli litt flinkere.

Jeg har søkt jobb, har ikke hørt noe fra de enda og har ikke store forhåpningene, jeg vet at det er i vertfall 3 stykker med mer utdannelse innen yrket og fartstid innen akkurat den slags jobb som har søkt. Så regner med at en av de får den. Men men, man kan ikke få værre en et nei, så jeg prøver uansett :)

Ellers skjer det ikke så mye for tiden. Koser meg med jentegjengen så ofte som jeg kan, nå er neste på tapeten jentekvelden på tirsdag, da er det Grays og det blir sikkert en megafinale. Med masse cliffhangers ;)

Lillegutt er forresten ikke i form i dag, han har feber og virker utilpass. Sikkert tenner, eller denne berømte virusgreia som går sin seiersgang blandt barna her i byen.

Lillemor prater som en foss, og det er helt utrolig hva hun klarer å lire av seg innimellom.. den beste synes jeg var i går da hun høyt og tydelig sa "mamma, no må du oppføre dæ" når jeg ryddet bort lekene og vi skulle begynne på kveldsstellet. Noe hun absolutt ikke hadde noe lyst til :)

I går hadde vi en alletiders dag, koselig familiemorgen sammen, cafètur, litt rydding hjemme før Isabelle og Eirik kom for å spise taco. Tror de dro i 01-tiden, da skulle de ut på byen en tur :)
Var våken i en liten halvtime etter at de dro, så gikk jeg å la meg. Er min dag å stå opp med barna på søndagene, så måtte få meg noen timer søvn før dagen startet :)

Skal legge inn noen bilder senere, men nå må jeg ta lillegutt som i dette øyeblikk våkner fra en liten lur :)

Hasta la baby vista ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar