torsdag 3. november 2011

ZZZZZZZZZZZzzzzzzZZZZ

Har akkurat gått av nattevakt, den sjette på rad. Nå er jeg helt døgnvill og ganske så sliten. Skal bare avjobbifisere meg så er det rett i seng for min del, skal opp å lage middag i 14-tiden. Nå skal jeg ha fi i helga, ikke jobb før mandag. Mamma skal ha lillemor fra fredag til lørdag, så det blir bare lillegutt og meg fram til da. Olen skal ha varetelling på jobben så han ser jeg ikke før søndags kveld.

Har bestilt nytt gulvteppe til Ronjas rom, et stort, rufsete og ikke minst varmt gulvteppe. Skal male rommet hennes når lønna mi kommer, dekorere litt og forhåpentligvis få inn "ny"-senga hennes :) Gleder meg til å se fjeset hennes når hun ser det :D

Vi hadde alle sammen ræksjuka i forrige uke, vi lå strøken alle sammen. Personlig så fikk jeg ikke i meg mat på 3 dager, så nå er magen min kjempeømfintlig og tåler ikke store porsjoner, blir kvalm. Ungene tok det hele med stoisk ro, må si jeg beundrer lillesnuppa. Hun drakk vann, kasta opp, sa "no e magen tom" i en rolig tone å fortsatte å se på tv. Dette skjedde gang på gang, roligheta sjøl :)   Må no åsså skryte av at ho no har vært nattørr å bleiefri på natta i snart 1 mnd. 1 uhell hadde hun da hun var syk, men det er lov. På dagen e det lenge siden ho har brukt bleia. Da va det bare en bleieunge igjen :)

Fått masse pynt til bryllupet i posten, skal dra til mamma en dag å ha ei "bordsetting" bare så vi får se hvordan det blir, kanskje vi får noen nye ideer :D

Nei nå er jeg moden for senga.. natta zzzZZZZzzzzzZZ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar