onsdag 2. desember 2009

Livets gang

Sitter her og tenker på året som er gått. En del triste tanker, men også litt gode tanker. Husker på begynnelsen av året, da var jeg sint. Sint på gud, sint på værden og sint på skjebnen. Det tok meg lang tid å godta beskjeden vi hadde fått, og på en måte har jeg ennå ikke godtatt den. Når jeg ser hva vi har gått gjennom de siste 3 årene synes jeg faktisk det er et under at vi står oppreist ennå, det ene slaget etter det andre har slått oss overende, men vi har stadig reist oss opp og kjempet oss fram.

Nå begynner et nytt år, og jeg håper så inderlig at det blir et fint år. Jeg ønsker at det skal gå bra med alle mine kjære, famile og venner.

3 kommentarer:

  1. vel håper du har fått din del nå og resten går mye bedre. Husk tenk på deg selv en gang i bladt også, å kos deg denne jula. med alt førjulstida og juletid fører med seg:)

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha Kevin, ja vi får satse på at det blir et flott år. Hvordan går det med deg forresten?

    SvarSlett
  3. går sån noegn lunde er midlertidig ufø i 3 år nå så får se hva som skjer etter det.

    SvarSlett