søndag 27. desember 2009

Vinterglede :)

Ja da var julaften vel overstått. Vi fikk alle sammen flotte gaver, og Ronja storkosa seg. 1.juledagslunsjen gikk overmåte bra, vi fikk stabla 25 mennesker inn i huset, hadde god plass og mye god mat. Det eneste vi fikk litt lite av var store tallerkener ;) Siste gjestene gikk kl 22.30, 7,5 timer etter at lunsjen starta. Da var jeg rimelig pumpa, men lykkelig som bare det. Har en fantastisk famile, og en enda mere fantastisk mamma som hjalp til med det meste :)























I ettermiddag satte vi Ronja på akebrettet, labba ned til kirkegården for å tenne noen lys. På tur derifra stakk vi innom barnehagen for å hærje i lekestativene, noe Ronja synes var utrolig morsomt. Og som forventet var hun overhode ikke lysten på å forlate området :D Etter litt leking i sneen på utsiden av huset, fant jeg ut at i dag skulle vi skeie helt ut med kveldsen. Det ble nystekte vaffler med smør, ost og syltetøy. Ronja likte vafflene men foretrakk osten, mens jeg og Ole gomla masse hjerter :)
























Nå har vi fått snupsi i seng, og det er på tide å være romantisk på siste fridagen Ole har før nyåret. I morgen har han bursdag og blir hele tyveogelleve år (oversatt til 31 ;) ) Da skal jeg servere taco til helten min :)


Til neste gang Bye bye :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar