fredag 30. april 2010

Sjainings :)

32+3 i dag :)


Lillemor var syk onsdagen også. Slapp, sutrete og kontaktsøkende. Ville bare sitte på fanget..


Torsdagen var hun frisk og var i full vigør hele dagen, virket som hun hadde spart opp krefter til denne dagen og hun sleit meg helt ut, hehe :) Har kommet litt på etterskudd med husarbeidet de 3 dagene hun har vært syk, så i dag med barnehageunge igjen :) Er det full fres i huset. Begynte morgenen kl: 06.30 med å sette på vaskemaskinen, tørketrommelen, vaske kjøleskapet og moppe kjøkkengulvet. En liten frokostpause med en kopp kaffe attåt, så var det oppvaskmaskinen og skrubbe stekeplater.








Så satt jeg meg ned med scrappeutstyret som jeg har "litt" av opp på spisestua (gidder ikke sitte nede i kjellerstua når vi ikke har fått ordna den ordentlig ennå, mørkt og trist) for en sorteringsrunde, jeeeez hvor mye scrappeting jeg har... !!! Men har nå sortert det i plastkasser og det begynner å se bedre ut :) Kanskje vi får spisebordet tilbake i løpet av dagen, så slipper vi å krympe oss sammen på en ene siden, hehe :D


Må si at 3 dager hjemme med sykt barn har gjort meg skikkelig utsultet på voksenprat, så forhåpentligvis kommer vi oss ut på besøk i dag. Har hørt nok om "pakka, deisi, pikkel, honglene og nonken" (Makka pakka, Hopsi daisy, Hinkel pinkel, Konglene og Ninki Nonken for de som har hørt om drømmehagen). Har fått en overdose med barnetv og barneprat de siste dagene, hehe :)


Nå skal jeg ta meg en lite kaffepause på en time kanskje, må få hvilt det dumme bekkenet mitt som brenner både framme og bak (tåler jo ingenting sjaiten).


Noen som har et velfungerende bekken til omplassering??? Har også ekstrem svangerskapskvalme, svangerskapskløe, strekkmerker, hovne føtter, kynnere, mensmurringer, hyppig vannlatning, halsbrann, hodepine og sure oppstøt. Alle det overnevnte byttes også bort, gjerne i velfungerende deler som ikke trenger så mye vedlikehold. Hehehe, litt av min ikke alt for morsomme humor :D



Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar