torsdag 25. august 2011

Eget rom...

I dag flytter lille-store gutten vår på eget rom :D I øyeblikket tar han seg en liten lur på vårt rom, han var utslitt av barnehagen og fant alt så spennede at han sov bare en pitteliten lur der. Olen jobber overtid så det er bare meg og barna her i dag, men vi skal kose oss som bare det. Skal lage multekrem så vi får brukt opp fjorårets stæsj og får laget plass i frysa til årets "fangst" ;)


Olen var ute å malte i går kveld, så nå har vi 1 strøk på overveggen, gelendret på verandaen, uteboden og inni vindfanget igjen så er huset ferdig. Elleeeeeer, alt av tre er malt. Skal muligens vente til neste år med å male muren. Alt til sin tid, det koster penger å pusse opp.....

Skulle gjerne ha pusset opp litapia sitt rom også, men først må jeg få skrudd ned skapene der inne og flyttet dem over på vårt rom. Men det trenger jeg hjelp til så de ikke rauser i dunge når jeg begynner å skru ;)

I dag har vi atter en gang strålende solskinn, jeg blir å huske denne augusten leeeeeeenge. Får plukke den fram fra minnet hver gang jeg sliter med den forbanna vinteren ;/

I dag var jeg å fikk utstyrslista fra grendehuset, så nå vet jeg hva som mangler og hva vi må skaffe ekstra av. Hentet reglemanget og skulle sjekke stolene, men nøkkelen var lånt bort til noen som skal gifte seg i helga. Det får vente til stoltrekket kommer i posten, så kan jeg se om det passer og om jeg skal bestille 100 stk :) Kan jo leie de ut eller selge de når vi har hatt vårt bryllup :D

Nå skal jeg pjuske meg i gang med en senmiddag, blir noe med kjøttdeig.. prøver å tømme frysa for 50% varer ;) Er en hund etter tilbud :D

Ha en fin dag alle sammen, det skal jeg ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar