mandag 29. august 2011

Brrrrrrr

Han snailt korr æ fraus i natt. Sneik mæ under nyna te gubben å stjal mæ litt varme, hehe...

Våkna kl 08.00, og etter morgenritualet satt jeg i koma i stolen i ei lita stund før jeg fant ut at jeg skulle gå en tur. Det ble en kort tur til Løktesvingen å tilbake, før jeg duret på jobb for å se om det var noen ledige vakter til meg. Jeg endte opp med masse vakter i neste uke og nattevakt i dag, så det blir bra med jobb framover.

Inviterte svigermor på middag i dag, vi skal ha kylling på en seng med wookgrønnsaker, ris og bali kyllingsaus. Blir nammenamm det da :D Enkelt men godt....


Er ikke kommet lengere med malingen på huset, men vi får håpe det går seg til snart.

Nei, nå kommer jeg ikke på mere å skrive, skjer ikke så mye spennende i livet mitt så dere får ta til takke med dette i dag, hehe :) Bye




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar