søndag 4. september 2011

Søndag

I dag skal vi til mamma å spise søndagsmiddag, så er det rett på aftenvakt. Blir 4de helga på rad jeg jobber, bare en helg etter den som kommer så har jeg heldigvis fri en heel helg :) Mandag begynner vurderingen av jobbsøknadene som er kommet inn, håper jeg er en av de heldige som blir kalt inn til intervju. Å få fast arbeid er alfa omega for meg nå, jeg begynner å bli litt lei av ustabiliteten som inringingsvikarjobben min gir. Man vet ikke når man skal på jobb, ikke hvor stor lønning, ikke hvem man jobber med og ikke hvor man skal jobbe.

Tenk så deilig å ha et oppsatt sjema, en turnus der man faktisk vet alt som skal foregå i laaaang tid framover. Man kan planlegge, man kan reise bort når det passer, kose seg, dra på hytta. Man slipper å sitte å jakte på vakter 7 dager i uka, 12 måneder i året.

Ikke det, jobb er det nok av, og jeg stortrives i yrket mitt <3. Jeg jobber mYYe. Men det er stabiliteten jeg lengter etter....

Så kryss fingrene for meg alle sammen, at jeg får meg fast jobb i løpet av de neste 14 dagene :) Og for at de siste 1,5 årene (av totalt 5 år) av praksisen min skal gå fort slik at jeg får tatt fagprøven :D Så er neste steg "Psykisk helse" på agendaen, 1,5 års studie etter endt fagprøve. Desentralisert...

Klem fra framtidige Helsfagarbeider Veronica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar