søndag 25. september 2011

Aften søndag

Da var det kveld og jeg skal på nattevakt. I morgen skal vi til tante og onkel å spise lapskaus, gleder meg. Olen skal hjelpe til å bære verandamøblene hennes opp på loftet. Men aller første som skjer i morgen tidlig er at jeg skal hjelpe å gjøre barna klar til barnhagen når jeg kommer hjem i 07.30 tiden, så skal jeg sove litt før jeg og Olen skal på gymlek med barna.

Ble ikke gjort så mye i helga, fikk vasket stua, ommøbelert og rydda badet. Kosa oss masse med barna og slappa av :) Har en del jobb denne uka, men har flere kortvakter så skal se om jeg ikke får bært litt plank opp fra hagen de dagene. God trening for kroppen og deilig å få rydda alt rotet :)

Fra 3 okt. er jeg fast ansatt i kommunen og jeg tror kommunen har en avtale om at fast ansatte kan bruke bassenget enkelte dager i uka. Skal se om jeg finner ut av det og kanskje begynne å gå dit, trenger all den trimmen jeg kan få, å gå tur er gørr hakke kjedelig synes jeg. Dessuten har jeg hørt at svømming er den beste treningen man kan få ;)

Nå skal jeg kose meg med en Burn og en gammel episode med desperate housewives :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar