onsdag 21. september 2011

Buzzador kampanje Vanish

Nå har vi hentet pakken og har mange flotte prøvepakninger å gi vekk til venner :)




Jeg fat ut at jeg skulle prøve meg fram på noen gulvmatter jeg har "gitt opp". Vi fikk de av ei kjempesnill tante som skulle kaste de. De var ekstremt innrøykt (sigaretter) og har tidligere prøvd å vaske de med grønnsåpe, spyle de med høytrykkspyler, hageslange osv. Men lukta gikk ikke bort.

I dag la jeg en av mattene i en balje med vann, blandet godt med Vanish Extra Hygiene (grønt lokk) oppi. Lot det ligge i en time, knadde det rimelig godt og skylte. Nå etter at det har rent av og begynt å tørke, kan jeg med hånden på hjertet si at lukta er borte :D Og jeg har herved nye tepper til stua mi :)



Vil du forresten bli en Buzzador kan du følge linken: https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=NO&refstr=verind


Vil du lese mer om det å være en Buzzador: http://www.buzzador.com/?refstr=verind&lang=NO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar