fredag 11. juni 2010

Vugga er klar :))

I kveld har Olen skrudd opp vugga, den er så søt der den står. Og gleder meg til å ha en baby oppi den :) Vi tok oss en tur ut i hagen i regnværet, plukket litt søppel og gjødslet med hønsebais og blåkuler (eller hva det nå heter). Så håper det blir litt grønn plen i år.

Har ikke råd til å kjøpe gjerde til hele hagen i år, så det blir muligens bare gjerde på en liten lapp under kjøkkenvinduet. Bare sånn at jeg får plantet jordbær og ripsbusker. Gleder meg til den dagen jeg kan ta helt av i HELE hagen, uten å måtte stå klar ute døgnet rundt for å jage reinfaen bort.

Ellers så har vi vært en tur på besøk hos svigermor i dag, fikk avlevert noen bøker som jeg var ferdige med og drukket litt kaffe. Det var koselig :)

Kjenner jeg er veldig klar for å føde snart, har vært laaaangt dette svangerskapet. Men er samtidig superglad den lille har holdt seg inne så lenge, Har ennå forrige svangerskap friskt i minne med premature rier, mye ligging, vondter, bæreforbud, altmuligforbud og trappeforbud...  Gleder meg kjempemasse til å bli kjent med babyen, se hvem han ligner på av oss 2, hvilken hårfarge han får, hvilket temperament han får, ja alt :)

Det minner meg på at jeg må ned på møbelringen snart å kjøpe ny madrass til vogga og senga til babyen.. Things to dooooooo :)

Nei, nå skal vi legge oss. Ny dag i morgen og nye muligheter, skulle bakt litt brød, vasket litt kær og generelt gjøre litt kjedelig husarbeid :)

Natti natt


Ronja spiser på Peppes for første gang i hennes liv :)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar