onsdag 17. mars 2010

Snurr deg rundt, snurr deg rundt....

Her går det i fantasiens flyttefolk om dagene, lillemor er helt fasinert og har lært seg en egen dans til sangen til og med :) I går var det "kom inn å se" dag i barnehagen, der mammaer og pappaer fikk komme for å oservere hva barna gjør på en helt vanlig dag i barnehagen. Det var kjempekoselig, og må bare skryte av det fantastiske barnahage personalet vi har i avdelinga til lillemor. Man ser godt at hun stortrives der, og at hun digger de ansatte :)


I dag skal vi til mamma å spise hjemmelaga pølsesuppe, åååå jeg gleder meg. Kjærestemannen skal koble opp nymodemet til mamma så hun kommer deg på nett igjen, det hun har virker bare når det selv vil :/


Ellers skjer det ikke så mye, venter på påska og strømregninga. Dog med forskjellige forventninger og følelser, hehe. Håper jeg har klart å spare nok, så den ikke blir alt for gigantisk.



Nå er det 97 dager igjen til termin, og nå begynner tiden virkelig å gå fort. Begynt å grue meg litt til fødselen, og håper alt går bedre enn sist gang. Men det gjør det nok :)



Det har forresten lavet ned snø i vanvittige mengder i det siste, og synes faktisk det begynenr å bli nok av det hvite kalde rundt dørene. Men en fordel er jo at scooterfolket får drømmen sin oppfylt :) En ulempe for oss er at vi må kave oss opp til hytta i flere meter myksnø, hehe. Ser for meg at jeg svømmer på rygg opp i myksnøen med en gigakul på magen. Kanskje man skulle kjøpe seg et stort akebrett så kjærestemannen kan dra meg opp til hytta :D




Til neste gang, ha en flott førpåsketid :)))))




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar