torsdag 25. mars 2010

Tilbake fra JM

Ja da var jeg tilbake :) Fytti for en tur bort, nå er det ikke lange biten å gå. Men jeg får intense kynnere etter 10 meters gange. Så når jeg kom bort til sykestua var jeg helt krokete. Men jeg kom meg inn, og etter en fin samtale meg JM ble jeg ganske så beroliget. Blodsukkeret mitt lå på 4,2 og det etter å ha spist frokost :)) Det kan tyde på at noe jeg spiste dagen før glukosebelastningen har virket inn på målingen. Skal til ny belastning i april, så da får man se.

Ja jeg skal regulere kostholdet litt, ikke daglig sukkerinntak, men det gjør ingenting om jeg koser meg med litt søtt i ny og ne, bare det ikke blir for ofte og i store mengder. Mere grovt brød, litt mindre potet, ris, pasta osv. Nå er jeg heldigvis ingen søtmunn fra før, så dette skal gå bra. Værre blir det med potet og saus, hehehe :D

Kjærestemannen fikk også tilbake på skatten, noe som betyr at vi muligens kan sette bilen inn på verksted til sommeren. Savner gode gamle Forden vår, er ulidelig å ikke ha stasjonsvogn når man er blitt vant til stor plass. Men takk og lov for mammas generøsitet, vi hadde ikke klart oss uten Mazdaen vi har lånt hos henne. Hun er bare den snilleste mammaen i hele verden :)

I dag skal jeg vaske barnesetet til nybabyen, og pakke det inn i plast. Det har støvet ned i garasjen en stund så det trenger en goood rengjøring :) Ellers så har man gjort det meste klart, sortert klær, leker osv. Gleder meg til den nye verdensborgeren kommer, men tror de siste 3 månedene kommer til å gå saaakte :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar