tirsdag 11. mai 2010

Hjemme med lillemor

Sykt barn igjen :/ Hun kom hjem fra barnehagen i går med 40 i feber, slapp og sløv. Hun har hatt en ganske så urolig natt, ble noen runder inn på rommet for å gi henne sutt å roe henne ned. Kl 06.00 var hun klar til å stå opp, og tempen hennes viste 39. Var ikke noe alternativ å sende henne noen veier i dag. Kl 11 kommer svigermor for å se til jenta mens jeg er hos tannlegen, den årlige sjekken. Gruer meg, tror jeg har mistet en del av den nye fyllingen jeg la inn i 12 års-jekselen i fjor. Men får ikke gjort noe med det nå siden jeg ikke kan ta røntken.. Borre kunne jeg gjort, for trenger ikke bedøvelse. Boret uten forrige gang og det gikk helt fint :)


Ellers har vi hatt noen nydelige dager her. Med solskinn og verandakos, ene dagen var vi 6 timer ute på verandaen, og siden den er rimelig stor så fikk ungene utfolde seg i stor stil :) Ronja hadde besøk av Mathias og de lekte kjempebra sammen. Er gøy nå som de leker mere i lag, og ikke bare vedsiden av hverandre. Vi grilla i samme slengen, så det ble både pølser, hamburger, fløtepotet og salater :) Nice



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar