torsdag 13. mai 2010


Opp kl 06.30.. Da sto lillemor i senga å klaga sin nød. Måtte slå av varmeovnen oppe da sola steika som en tulling gjennom de 11 vinduene vi har i stua, phu. å ligger Ronja å tar luren sin mens jeg tar meg en kaffe, gubben sover enda. Er gørre kjedelig å sitte her aleina :(



Kjenner at humøret ikke er på topp i dag, er vel litt gravidhormoner som beveger seg i topplokket i dag :/ Men man får bare prøve å gjøre det best utav det. Er forresten det man kaller "Høygravid" i dag, 40 dager til termin. Ikke lenge igjen nå :)



Ellers vet jeg ikke hva jeg skal finne på, mest sannsynlig sitte i komaposisjon med kaffekoppen i handa til the family står opp. Har ikke gidd til å gjøre noe annet. Selv om det står 4 esker på stua som skulle vært sortert, hybelkaninene kunne trengt å bli støvsugd, skulle vaska litt klær og oppvaskmaskinen skulle vært tømt.. Er IKKE i husmormodus i dag !!!



Nei, trur jeg skal lage meg litt å spise, kanskje humøret bedrer seg litt..



Hasta la baby vista

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar