torsdag 16. september 2010

Absence makes the heart grow fonder.....

Nå er det straks dåp, faktisk på søndag allerede. LilleArild skal skrives inn i den Norske kirke og oppdraes i den kristne tro. Alt dette får meg til å savne stefaren min Arild så mye mye mere.... Jeg sliter ennå med at han ble tatt fra oss så alt for tidlig, og av og til raser jeg litt mot Gud, men vi blir nå venner igjen :)

Søsteren til storeArild skal være gudmor til lilleArild. Vi ble skikkelig rørt over at hun ville det og den dagen jeg ringte for å spørre begynte jeg faktisk å gråte når jeg hadde lagt på røret. Det betyr utrolig mye for oss. Nå gleder vi oss masse til hun kommer med flyet i dag.

Ellers så har det blitt bestemt at middagen skal være hos min mor, siden min steikeovn ikke steiker lengre enn 90 minutter i slengen, pokker ta den timeren. Det finnes sikkert en måte å unngå timeren på, men jeg finner ikke bruksanvisninga til den teite ovnen :/
Kaffen blir som planlagt her i huset, jeg håper bare vi får plass til alle som skal komme, tror det blir rundt 30 stk. Går sikkert bra.

Ellers så har vi brukt mye av dagene ute, jeg triller 2-3 timers turer med lilleArild hver gang det er vær til det, og alle godværsdagene blir tilbragt ute etter middagen slik at Ronja også får kosa seg litt :) Vi har ei sliiiiten Ronja om dagene og det merkes på humøret, i tilleg så er nok 70% av det dårlige humøret sjalusi. Vi gir henne masse oppmerksomhet og skryt, men sjalusi blir det alikevel. Men det beror vel etterhvert, vi håper ivertfall det gjør det.

Nå skal jeg rydde å vaske litt, så vi snakkes :))

Meg og Arild

På lekeplassen i Storbukt

I Kamøyvær

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar