lørdag 25. september 2010

Kjærlighet........

Jeg elsker deg slik man må elske: overdrevent til galskapens og fortvilelsens rand. Det finnes to ting som aldri må være middelmådig: poesi og kjærlighet ... Se på meg som en skapning som er rammet av en dødelig sykdom ...


Julie de L'Espinasse
 
Elsker Olen min, han er bare helt fantastisk. Akkurat nå står han på kjøkkenet og lager hjemmelaga pizza, det er etter at han har stått opp med barna og dullet med dem i hele dag slik at mor fikk såve helt til kl 11 :)
Han er unik den mannen, han gjør husarbeid, leker med barna, sender meg ut på jentekvelder mens han blir hjemme med de små.. Ikke det at han bestandig er hjemme altså, hehe.. Han har sine egne hobbyer, skyting, poker og fotball (på tv) :) Men han er virkelig flink til å ta vare på familien sin.
 
Når det gjelder Ronja og at hun hadde 122 i CRP her om dagen, så økte den til 178 på fredagen.. men i dag er hun i full fart og frisk som en fisk, helt utrolig hvor de små kommer seg etter slike ting. Hadde det vært meg, så hadde jeg sikkert vært i koma..
 
 
 
Lillemor spiser lammelår, ikke mindre enn hele beinet skulle hun ha :D

Lillemann prøver dressen han skal ha på etter dåpen

 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar