mandag 6. september 2010

Tiden går... fort..

Nå er gutten min snart 12 uker, og det nærmer seg dåp. Denne gangen blir den i litt mindre skala en forrige gang. Skal ha den hjemme, og blir ikke riktig like mange mennesker. Vi skal servere langstekt lammelår, saus, grønnsaker og poteter. Vi peiser på med noen få kaker etterpå og en million rundstykker med div. pålegg. Har jeg nevnt at slekta mi er rundstykkeGAL, hehe :)

Ellers skjer det ikke så mye. Jeg har prøvd meg på Ebay og handlet for 400 kr, så nå er det 21 pakker på tur til Norge. Har ennå 100 kr igjen på Paypal-kontoen min så det blir sikkert flere etterhvert. Ebay er artig og LIVSFARLIG ;)

Lillemor kom hjem fra barnehagen, hun plages med hard mage innimellom og må av og til hentes hjem fra barnehagen for å få microlax for å sette i gang ting. Vi har prøvd alt.. fiber, svisker, remedier fra apoteket osv. Men det virker som det muligens ligger litt baiseangst i bildet. Hun har hatt en dårlig erfaring en gang, som igjen fører til at hun holder igjen, noe som fører til hardere mage til det bare må komme ut... huff, stakkars lillepia mi.

Nå ligger begge ungene til lur, så jeg skal peise igang middagen.

Arild og Ronja som nyfødte :)


Til neste gang...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar