mandag 12. desember 2011

Ai ai :)

Så blei det en nattevakt til, nr. 5 på rappen. Men det er bare å ta med stoisk ro, å klappe ekstra godt på lommeboka, hehe. I morgen er det tid for det berømte kommunestyremøte, som er alfa omega for mange av de ansatte i kommunen. Det er mye som foregår akkurat nå, med budsjettkutt og vi kjenner alle frykten for å stå uten jobb. Vet ikke helt om jeg skal holde meg våken etter nattevakta i morgen, eller om jeg skal sove meg gjennom hele greia. Kanskje man kan drømme seg vekk fra hele situasjonen ;)
Man får bare krysse fingrene å håpe det går bra. Kan ikke ta sorgene på forskudd :)

Ellers så har vi pyntet pepperkakehus, og en av de nærmeste dagene skal vi bake pepperkaker. Må bare får døgnrytmen tilbake først ;) Til helga er det bursdagsfeiring for veninna mi "K". Gleder meg, skal bli godt å riste av seg litt av eksamen og jobb :D

Nei nå må jeg hive meg rundt, skal finne fram Lucia-utstyr til småttingenes feiring i barnahgen i morgen. Samt gjøre meg klar til nattevakta som starter om nøyaktig 55 minutter :)

Ha en fin kveld

V

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar