torsdag 15. desember 2011

Vannkopper

Under morrasstellet fant vi masse prikker på lillegutt. Vannkoppene er kommet til oss. Så jeg får belage meg på en dag hjemme med sykt barn. Heldigvis har vi Hvitvasken klar, dette har vi vært forberedt på siden alle de andre i omgangskretsen har hatt vannkoppene i tur og orden. Eneste er at jeg får kjempedårlig samvittighet for at jeg ikke kan dra på jobb i dag :( Jeg liker ikke å ringe rett før en vakt å si at jeg ikke kommer. Vet at det blir masse styr for å finne noen andre som kan, hmmmm. Huff.. Jaja, får kose meg med gutten min her hjemme og google litt på hvor lenge dette bruker å vare.... Skal heldigvis ikke på neste vakt før natt til tirsdag, håper det har gitt seg til da. Hvis ikke så får jeg jobbe nattevaktene og så komme hjem å ta vare på lillegutt til Olen kommer hjem, for så å sove fra 16-21... Holdt på slik før gutten begynte i barnehagen, det er tungt men det går ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar