onsdag 14. desember 2011

En til..

Jommen meg blei det ikke ei nattevakt til ;) 6 på rappen. I dag er det julefrokost i barnehagen, jeg gleder meg. Skal kose oss masse sammen med barna. Men så er det rett i seng for å få litt etterlengtet søvn, og opp litt før middagstider å slenge i hop hvalbiff med fløtesaus, potet og grønnsaker. Vann i munnen allerede :)

Må huske å dra innom en eller annen butikk i dag å kjøpe de berømte kalendergavene jeg skulle kjøpt for nøyaktig 14 dager siden. Vi på jobben har en egen kalender for baaare oss ;) Spent på hva jeg får ;) ellers så har vi fått vite lite etter kommunestyremøtet.. det kommer vel fram ettervært når alle bare får summet seg :) Jeg ser positivt på det uansett :D

Nei nå skal jeg logge av her :) Ha en fin dag alle sammen :9

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar