mandag 16. januar 2012

Dagen i dag :)

Startet med møter, så en kvikk tur til Tannpleieren. Null hull, enda jeg ikke har vært hos tannlege på laaang tid. Fikk tilogmed skryt over hvor fine og hvite tenner jeg har, og det uten bleking folkens. Og til tross for at jeg drikker kaffe som en kaffoholiker i flekkene :)

Etter det var det hjem for å lage middag, vi tok en enkel i dag. Løvbiff, potetbåter og krydderbairnaise :) Rett på gymlek for ungene etterpå, og der fikk både pappaen og mammaen rørt litt på seg, hehe :)

Nå sitter jeg å prøver ut de nye Promarkersfargene jeg kjøpte på Polar Quilt. Og samtidig får jeg prøvd ut de nye (brukte) stemplene jeg kjøpte av noen inne på Scrapping.no. De var alle sammen nydelige :)

Legger inn et eksempel på kveldens resultat. Ikke så veldig bra, men jeg jobber enda med teknikken på tusjene. Øving gjør mester ;) Til neste gang , bye <3



1 kommentar:

  1. Hmmmm, ikke så veldig bra.. Tror du trenger briller altså...!! For dette synes jeg var veldig bra jeg... Jeg tørr ikke engang prøve meg på tusj jeg.. *rødmer*

    SvarSlett