lørdag 7. januar 2012

Lørdag, igjen :-o

Synes det akkurat har vært helg... I går sto jeg opp når ungene og Olen kom hjem, spiste middag og etter litt leking med barna så var Vips hele dagen gått og de skulle legge seg. Må si det var litt godt å sette seg ned med et lite glass vin på kvelden å slappe av. Promarkersene på fanget og vinglasset på bordet. Blei ikke så kjempeseint før jeg la meg, og bra var det. For ungene var oppe før kl 07.00 i morges, og de bryr seg ikke om at mammaen er litt trøtt ;)

I dag skal vi en tur ned til byen å handle litt for ei veninne, før jeg skal på aftenvakt. Og på søndag har jeg tidligvakt. Mandag aften.. Så helga blir å rase forbi...

Lurer på om jeg skal begynne med invitasjonene i morgen kveld, kommer ann på hvor sliten man er etter jobb.
Nå skal jeg hive litt kaffe i hauet, så vi sees senere :)

senere 10.34 ;)

Fant ut at vi hadde kjøpt alt for mye poteter i jula, og nå måtte de brukes. Så jeg lager pølsesuppe til middag, lenge siden vi har hatt det. Og det passer fint på kalde dager.. Heldigvis hadde jeg både purre, kålerabi, gulerot, løk og en haug med pølser i kjøleskap og fryser :) Må bestandig ha i ekstra mye med pølser, da de småtassene mine helst gafler i seg bare pølse ;) I allefall så står den på kok nå, slik at jeg også får meg litt suppe før jeg drar på jobb.. straks dags for å vekke gubben ....


  Denne er foresten genial, kjøpte den på Rema 1000. Ikke mere løklukt i kjøleskapet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar