onsdag 4. januar 2012

Kaldt

Våknet opp til et beinkaldt hus, nesten så jeg fryser kattunger på meg ;) Her er det bare å fyre i ovnen så jeg får litt varme i meg, takk å pris at vi fikk 10 sekker bjørkeved i julegave av mamma :D Det blåser ennå friskt her, så det skal ikke så mye til før huset blir kaldt.

I morgen går jeg på nattevakt igjen, så det er bare å nyte dagen alene hjemme i dag. Har bare ei nattevakt, men skal jobbe dag og aften denne helga i hjemmesykepleien. Det blir koselig, er lenge siden jeg har vært der nå :)

Må vel stupe i fryseren så snart jeg har fått varmen i meg for å finne ut hva vi skal ha til middag, har falt litt ut av månedsmenyen igjen nå som det har vært jul. Så skal prøve å komme inn i den igjen, men må finne ut hva vi har av basisvarer først.

Nei, nå må jeg gjøre noe.... hasta la baby vista ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar