mandag 2. januar 2012

Ruskevær

Det blåser litt her på Prestetoppen, skikkelig ruskevær i dag. Og i morgen kan det muligens bli storm.. Glad jeg skal holde meg innendørs i morgen, tror det blir peiskos og kakao :) I dag dro vi rett fra barnehagen til Sarnes på middagsbesøk, nydelig oksesmåsteik eller kjøtt i mørke som vi liker å kalle det ;) Is til dessert, og så fikk barna hærje litt fra seg siden de ikke har lekt ute i barnehagen i dag, blir en del oppspart energi på en innedag.

I morgen er det den store "rettedagen" på nasjonalt plan. Da settes det karakterer på eksamener, jeg er så fryktelig nervøs. Tror det blir strykkarakter på meg, synes ikke jeg gjorde det noe bra. Jaja, får ta den på nytt neste desember. Har nemlig ikke muligheten til å ta den i juni siden vi skal gifte oss i begynnelsen av juli. Alt styret med bryllupet blir sikkert å stjele all lesetid, å da er jo poenget borte.

Snart får jeg ny header til bloggen min, og jeg vurderer ennå om jeg skal flytte over til blogg.no, hører så mange skryte av den. Men trenger ikke bestemme meg ennå :)

Legger inn et lite bilde mens jeg er i gang, ha det bra så lenge...


Nyttårsaften
Sliten Ronja kl 22.38, var i seng kl 23.00
Kanskje hun klarer kl 00.00 til neste år :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar