søndag 1. januar 2012

Jule og Nyttårsbildene

Her er bildene jeg sa jeg skulle legge inn :)

 Denne kalenderen var det min søte veninne Torill som broderte til min datter Ronja, flinka :)


 Pepperkakehus må pyntes til jul, og her pyntes det for harde livet.



 Flinka pynter juletre sammen med pappa, all pynten havnet jo selvsakt på ei side og nederst på treet. Så når lillemor hadde lagt seg ble det litt redigering :)


 Men alt i alt så synes jeg hun var kjempeflink :)


 Dekket til julaften, ribbe, pinnekjøtt og diverse tilbehør skal fortæres :)


 Ivrig liten kar ;)


 En flott nisse kom innom på besøk, hadde med gaver til alle snille barn. Men jeg fikk ikke ;)


 Ei som gleder seg og har enorme forventninger :D 


 Organiserer bestikket.


 Fin skal man være, omså med trynet fullt av mat ;)



 Så på kvelden etter alt styret hadde vi en gjeng med litt yngre slektninger over for å spille på min gamle 8bit-nintendo. Vi flirte så vi visste ikke helt hvor vi skulle gjøre av oss :)



Lillemor og pappa leker med stjerneskudd, som Ronja insisterte på skulle holdes opp/ned ;)

GOD JUL OG GODT NYTT ÅR ALLE SAMMMMME <3




2 kommentarer:

  1. Naaaaawww!

    Kor stor dæm e blitt!
    Hærrlihet!

    Savne dokker masse masse masse masse masse!
    *sukk*

    SvarSlett
  2. Maren Ninni. Ja dæm væks å trives :) Savne dæ åsså en helt utrulig masse, savne å lage mat lammi dæ, ha dypere samtala om alt å ingenting, klage te dæ på tunge daga å flire lammi dæ på goe daga. Masse klæmma

    SvarSlett