onsdag 18. januar 2012

Hverdag Light ;)

I dag har jeg hatt fri.. eller det vil si.. dagen startet med en ny time hos tannlegen for å ta bort noe tannstein jeg hadde under reguleringa bak fortennene, nede. Så dro jeg på NAV en tur for å finne ut noen småting, hjem og et koselig besøk av veninna mi I. Så var det på møte, før det var hjem for å spise fersk nykokt torsk (som jeg laget meg en hvitsaus til) Er ikke så glad i fersk fisk etter mine 3 år som fisker... Vi hadde forresten et koselig middagsbesøk av A og K, det er bestandig koselig å ha de hær. Rett igjennom hærlige og ærlige mennesker.

Så var det Tirsdagsklubb og Frustrerte fruer, der fikk vi nydelige boller og sjokoladekake mens vi kosa oss forran tv-skjermen :) Jeg har forresten fått meg ny telefon i dag, en Samsung Galaxy S2 eller noe slikt. Så i morgen, eller dagen etter skal jeg på Ebay å handle litt tilbehør til min nye spennede sak. Men best av alt, vi bruker ikke kontantkort lengre, vi har abb :) Niiiice


Nei nå er det straks senga for min del, natta <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar