torsdag 5. januar 2012

ZzzzzzzzZZ

Våkna av en stor hjullaster ute på strøtur rett utenfor soveromsvinduet, blir i allefall trygt i bakken nå. Sjøl om jeg hadde likt å sove en liten stund til. Men kan like greit stå opp, styre litt i huset og forberede middagen senere. Etter middag er det rett i seg i gjen for min del, skal på nattevakt og kan være greit å være opplagt.

I går kveld etter at barna hadde lagt seg kom endelig scrappelysten ramlende over meg igjen, eksamensstresset har endelig forlatt hodet mitt. Ble sittende på gulvet på stua å stemple, resten av kvelden gikk med på å fargelegge stempeltrykk med promarkersene mine. Har bestilt 24 nye farger, gleder meg til å få en mere komplett samling. Begynner å bli lei av å farge stempler i de samme fargene hele tiden. Fant de på POLAR QUILT til 20 kr sykket. Det er faktisk en ganske grei pris når man vanligvis betaler 29-32 kr for de andre plasser.

Begynner kanskje å bli på tide å lage bryllupsinvitasjonene også, må lage 70-80 invitasjoner så det blir sikkert å ta litt tid. Bare å finne fram Cuttlebugen, fylle skriveren med blekk, bevepne meg med shimmer, lilla blomster, sølvhjerter og stempler ;)  Lurer på å sette av Tirsdag i neste uke til det, for da er neste fridagen min. Skal jobbe hver dag nå fram til da, deilig :D

Nei, nå må jeg gjøre noe, har et pågående prosjekt inne på vaskerommet som Olen omorganiserte i går kveld... Ha en fin dag :D






2 kommentarer:

  1. Så flink du er til å fargelegge!! Har kjøpt meg promarker jeg også, men er ikke noe flink!

    SvarSlett
  2. Tuuusen atkk :) Det er noen flotte instruksjonsfilmer på Youtube, anbefaler deg å titte på noen av dem. Det er også en norsk Promarkerside på nettet, Promarker Norge tror jeg den heter :)

    SvarSlett